• Wpisów:40
  • Średnio co: 33 dni
  • Ostatni wpis:1 rok temu, 23:38
  • Licznik odwiedzin:8 437 / 1370 dni
Jesteś niezalogowany. Niektóre wpisy dostępne są tylko dla znajomych.
 
Witam wszystkich czytelników
Po długiej przerwie można powiedzieć, że prawie rocznej powracam do Was. Mam nadzieję, że na dłużej bez zbędnych komplikacji ze strony pingera. Tym razem prowadzenie tego bloga będzie trochę inaczej wyglądało ze względu na to, że w tym roku zdaje mature. Musze zmobilizować się do systematycznego i zdrowego jedzenia. Ostatnimi czasy za bardzo mi to nie wychodziło co odbiło się na moim zdrowiu. Dlatego teraz muszę zacząć uczyć się gotować. Mam nadzieję, że mogę liczyć na Waszą pomoc. Posty nie będą systematyczne ze względu na przygotowania się do matury, jednak postaram się trzymać pewnego schematu, który wcześniej sobie przygotuję.

A jak tam u Was w tym Nowym Roku? Czy macie jakieś postanowienia noworoczne?







Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (1) ›
 

 
Cześć
Kolejna seria ćwiczeń zaliczona !!! Nie powiem żeby było łatwo dawno nie ćwiczyłam i czuję wszystkie swoje mięśnie , ale początki zawsze takie są, byle do przodu To jest to co lubię, ta radość po ćwiczeniach .








Dzisiejszy zestaw nie różni się niczym od wczorajszego. Do czwartku nie mam zamiaru nic zmieniać . Od piątku do niedzieli nie będzie mnie w domu dlatego te dni przeznaczam na regenerację i od poniedziałku od nowa ćwiczenia tym razem będę chciała coś w swoim zestawie
Pozdrawiam was kochane

  • awatar imperfection: z Mel B czuć mięśnie i to bardzo, daje niezły wycisk w te kilkanaście minut ;p ja tak samo uwielbiam ten uśmiech, który pojawia się na twarzy po zakończonym treningu ;D podczas którego dosłownie mam dość i padam, ale wiem, że muszę wytrwać do końca..
  • awatar BrightLove: Oj tak! Najlepsza jest ta satysfakcja po ćwiczeniach! No i efekty!! :)
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (2) ›
 

 
Hejeczka
Pierwszy dzień ćwiczeń mam już za sobą .!! Zdaję sobie sprawę, że miałam wystartować w tamtym tygodniu, ale pech chciał, że nie miałam neta i nie mogłam ćwiczyć z Mel B.
A więc podsumowując swoje wypociny dzisiaj zaliczyłam :
-rozgrzewka Mel B
-ABS Mel B
-brzuch Mel B
-pośladki Mel B
-rozciąganie Mel B
Wiem, że to trochę mało, ale jak na początek wolę się nie obciążać do tego dochodzi jeszcze szkoła.. także małymi kroczkami do przodu
A teraz trochę motywacji













Tak jak w tamtym roku będę prowadzić tabelkę podsumowującą moje ćwiczenia, jeśli ktoś również chciałby taką prowadzić proszę bardzo już zamieszczam




Powodzenia dziewczynki , życzę udanego wieczorku
  • awatar FATTY.: Trzymam kciuki :)
  • awatar Go hard or go home: nie jadłam śniadania, jem tylko wtedy kiedy muszę jeść przez kogoś, albo czuję że powinnam zjeść bo słabne itp XD Nie popieram moich metod, ale to dłuuga historia już. Podoba mi się bardzo twój dzisiejszy trening <3
  • awatar imperfection: najważniejsze, że zaczęłaś ;) trzymam kciuki za Ciebie !
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (4) ›
 

 
Witajcie kochane
Wraz z rozpoczęciem Nowego Roku powracam do was
Na bardzo długo zawiesiłam bloga z wielu powodów zarówno przez pingera, który nie publikował moich wpisów jak i osobistych i oczywiście nie obejdzie się bez samego lenistwa
Od jutra postanowiłam zacząć ćwiczyć,oczywiście na początku nie będę przesadzać z ćwiczeniami planuję jak na razie rozgrzewkę ,ABS,brzuch i pośladki na zmianę z nogami wszystko oczywiście z Mel B
Nie zanudzając dodaję parę motywacji dla Was jak i dla Siebie .
Trzymajcie się







Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (5) ›
 

 
Witajcie
Wir przedświąteczny pochłonął mnie totalnie . Jeszcze wliczając do tego moje urodzinki, które akurat wypadły w święta to już w ogóle . Teraz już mogę się pochwalić, że wkroczyłam w dorosły świat . Chociaż... na dobrą sprawę nie mam się z czego cieszyć , dopiero teraz dowiem się co tak naprawdę znaczy życie ...
Ćwiczenia zawaliłam na pełnej linii , ale to też nie oznacza, że cały czas tylko siedziałam i się obżerałam . Znalazła się także przejażdżka rowerkiem Bardzo mi tego brakowało
Dzisiejsze ćwiczenia :
-rozgrzewka Mel B
-cardio 15 minut z Mel B
-boczki Tiffany
-abs Mel B
-brzuch Mel B
-nogi z Natalią Gacką
-rozciąganie
Czyli jak na razie mój standard w ćwiczeniach , jedynie co to zmieniam sobie cardio z 15 na 20 minut i nogi z Natalią G. na pośladki i nogi z Mel B. Co zapewne zauważyliście .
o takich nogach marzę *.*
Mam nadzieję, że powracam do was na dłużej
A wam jak idzie ?
Pozdrawiam
  • awatar Gość: Kochana spóźnione najlepszego! :*
  • awatar mała_pomarańcza: wszystkiego najlepszego w takim razie! :D
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (2) ›
 

 
Jak to zleciało :O Kto by przypuszczał, że tak szybko. Podsumowując na 30 dni /12 zaliczonych a 16 zawalonych. Niezbyt jestem zadowolona z tego wyniku , same pomiary mówią za siebie, ale się nie poddaję. To dopiero początek
Wymiary
Biodra: 77 (-3) cm
Udo: 55 (-1) cm
Ramiona: 27 (bez zmian) cm
Łydka: 33 (-1) cm

Najbardziej zadowolona jestem tym razem z bioder Długa przede mną droga... wiem, że nie będzie łatwo. Będę zawalać dni, ale na pewno się nie poddam . Wytyczałam sobie cel do którego będę dążyć . !

Pozdrawiam
  • awatar Czas schudnąć !: małymi kroczkami do przodu ; ) U mnie też już dwa miesiące i małe efekty. Chyba przez to moje podjadanie. Nie mogę się juz doczekać jak będę szczupła ; P Powodzenia i gratuluję straty centymetrów ; *
  • awatar mała_pomarańcza: gratuluję takiego spadku centymetrów! :)
  • awatar Gość: Łoo gratuluję kochana :* Oby tak dalej :)
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (3) ›
 

 
Witajcie
Jak ja tu dawno nie zaglądałam , zaniedbałam bloga strasznie, na swoje usprawiedliwienie mam jedynie to, że internet odmówił mi posłuszeństwa :c i oprócz blogowania zawiesiłam ćwiczenia, ale dzisiaj już powracam mam nadzieję, że na dłużej
Dziwnym zbiegiem okoliczności, akurat dzisiaj znowu w poniedziałek miałam pewną przygodę. Jednak ta różniła się od tej poprzedniej . Mianowicie : dzisiaj miałam 8 godzin a pech chciał że po pierwszej godzinie zepsuł mi się zamek w plecaku i na moje nieszczęście musiałam nosić w rękach zeszyty bo podręcznik i bułki wzięła mi do plecaka koleżanka. A co godzinę latałam do szatni i chowałam/zamieniałam książki. Jakby na to nie patrzeć to dało się jakoś przeżyć , ale to nie koniec mojej jakże poruszającej historii ... kiedy skończyłam lekcje zaczęło lać, a ja oczywiście nie miałam parasola i zmokłam do suchej nitki wraz z plecakiem (dzięki Bogu nie zalały mi się żadne książki, ale plecak musiałam trzymać w rękach :c)
Dzisiejsze ćwiczenia (darowałam sobie cardio ponieważ dzisiaj musiałam ćwiczyć u siebie w pokoju a mam strasznie wredną i starszą sąsiadkę , która się skarży że skacze jej nad głowa także ... )
-rozgrzewka z Mel B
-boczki Tiffany
-abs z Mel B
-brzuch z Mel B
-pośladki z Mel B
-nogi z Mel B
-rozciąganie z Mel B
Bilans
śniadanie : bułka z serkiem almette
drugie śniadanie : dwie bułki z serkiem almette
obiad : makaron z jagodami
kolacja : jajecznica z dwóch jajek i jedna kromka ciemnego pieczywa
dodatki : pączek z lukrem :c niestety po powrocie ze szkoły musiałam go zjeść na odreagowanie
Co do ostatniego komentarza mówiącego o efektach . Ćwiczę już prawie od 2 miesięcy , niestety nie mogę nazwać to pełnymi miesiącami ponieważ niestety połowę z tego zawalam ... ale ! są efekty, które zauważyłam Najbardziej na brzuchu Chociaż koleżanka ostatnio powiedziała mi że uda również mi się wysmukliły . Z czego najbardziej się cieszę
A wam jak idzie kochane ? Również zdarzają wam się takie poniedziałki ?
Pozdrawiam
  • awatar blodne girl: W takim razie witamy i trzymamy kciuki :)
  • awatar do it yourself and for yourself: ile ćwiczeń :) i bilans również ładny, mimo pączka, "raz nie zawsze" ;) trzymaj się!
  • awatar Maruki: Co tam u Ciebie? Pewnie przedświąteczne porządki ciągły ruch? ;) Fajnie widzieć kogoś zawziętego i podążającego do celu. Oby tak dalej ;)
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (9) ›
 

 
Witam
Dzisiaj wstałam bez większych przygód xd Lekcje w szkole minęły mi szybko, później próba i do domu . Ćwiczenia zaliczone . Teraz czeka mnie tylko rosyjski, angielski i zadanie z pracowni.
Mel B:
-rozgrzewka
-cardio (15minut)
-boczki Tiffany
-abs
-brzuch
-pośladki
-nogi
-rozciąganie
Zaczynam od nowa wstawiać bilanse, może zmobilizuje mnie to do zdrowszego odżywiania.

Dzisiejszy bilans:
śniadanie: dwie kromki chleba z płatkami owsianymi , plasterek sera żółtego i szynka
drugie śniadanie : kromka chleba z płatkami owsianymi, plasterek sera żółtego i szynka oraz serek Danio
obiad : łazanki
kolacja : mleko + płatki kukurydziane
dodatkowo : dwie kostki gorzkiej czekolady, bułka pizzowa, gałka lodów kokosowych
A u was jak tam kochane ?
Pozdrawiam
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (6) ›
 

 
Eloszka
Jak wam minął weekend ? Mi można by powiedzieć, że nie najgorzej chociaż większość czasu przesiedziałam w domu, ale dzięki znajomym przynajmniej nie było nudno, dziękuję
Ogólnie dzisiaj rano miałam mały incydent, który wybudził mnie momentalnie ... Ustawiłam sobie budzik w telefonie, który pożyczyłam od mamy i położyłam go sobie na półce daleko od łóżka. Co się okazało dzwonek miał nieziemsko głośny przez co się wystraszyłam i szybko zerwałam się z łóżka żeby wariata wyłączyć. Jednak nie zorientowałam się że w prawej nodze nie mam czucia (nie dochodziła mi krew przez dłuższy czas) , dlatego też wstawiając momentalnie upadłam i uderzyłam o łóżko . Siedząc na ziemi z otwartymi oczami nie wiedziałam co się dzieje ... I taką oto miałam dzisiaj piękną pobudkę xd
Moje dzisiejsze ćwiczenia z Mel B:
-rozgrzewka
-cardio(20minut)
-boczki Tiffany
-abs
-brzuch
-pośladki
-nogi
-rozciąganie




A wam jak idzie ?
Pozdrawiam
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (5) ›
 

 
Cześć wszystkim
Bardzo dziękuję za te miłe komentarza, jak również i rady pod ostatnim postem . Zmotywowało mnie to bardziej i dzisiaj ćwiczyłam z radością , nawet nie wiem kiedy skończyłam ćwiczyć
Ćwiczenia:
-rozgrzewka z Mel B
-cardio(15 min)
-boczki Tiffany
-abs z Mel B
-brzuch z Mel B
-nogi z Natalia Gacka
-rozciąganie z Mel B
Mam do was bardzo ważne pytanie O której godzinie jecie ostatni posiłek ? Niektórzy mówią, że trzeba jeść 3 godziny przed snem a niektórzy, że po 18 nie powinno się już jeść i sama już nie wiem O.o





Pozdrawiam
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (4) ›
 

 
Hejo
Nie wiem jak u was, ale moja motywacja słabnie z dnia na dzień. Nie wiem co się dzieje, przecież tak ładnie wszystko szło ... ćwiczenia sprawiały mi radość, a teraz nie czuje tej radości co wcześniej i strasznie się męczę. Jak myślicie co powinnam zmienić w swoim życiu, aby przywrócić swój zapał do ćwiczeń ? Ćwiczę tyle co zapisuję tutaj , nie przestrzegam żadnej diety, ale staram się jeść mało i w miarę zdrowo. Niestety czasami zdarzy mi się nie zjeść śniadania bo np za późno wstałam do szkoły, albo zjeść jakieś słodkie przed obiadem bo głód mnie prześladuje . Na pewno muszę jakoś ustabilizować swoją dietę, ale jak myślicie powinnam zmniejszyć ilość ćwiczeń ?


Znalazłam również na stronie zszywka.pl rady na szybsze spalanie .
Jednym z najlepszych sposobów na spalenie tkanki tłuszczowej jest przestrzeganie zasad zdrowej i racjonalnej diety oraz regularna aktywność fizyczna. Zawsze zalecam tutaj połączenie treningu interwałowego z treningiem siłowym. Powtarzam to już setny raz, prawda? Wybaczcie, ale to naprawdę ważne i skuteczne. Jeśli chcesz spalić jeszcze więcej tkanki tłuszczowej, zwróć uwagę na szczegóły. Przeczytaj moje wskazówki, które jeszcze bardziej przyspieszą cały proces. Pij dużo wody. Jedz dodatkową ilość warzyw. Pij mleko (max 1,5%). Dodaj do swojej diety witaminę D. Jedz produkty bogate w żelazo. Nie zapomnij o produktach z błonnikiem. Pij zieloną herbatę. Nigdy nie zapominaj o śniadaniu i spożywaj je zaraz po wstaniu z łóżka. Używaj ostrych przypraw. Dodaj do swojej diety kwasy omega 3. Pij zimną wodę. Jedz naturalne produkty. Wzbogać swoją dietę w proteiny. Zadbaj o regularny sen. NIGDY SIĘ NIE GŁODŹ!





A teraz pozostaje teraz kąpiel

Pozdrawiam
  • awatar Ciesz się Chwilą: ćwicz tyle ile chcesz a nie tyle ile muśisz ;)
  • awatar Gość: Nie poddajemy się o nie! :*
  • awatar slimgirl92: Powinnaś jeść 5 posiłków, pić więcej wody niegazowanej. Na początku będzie ciężko, ale później będą widoczne efekty :)
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (10) ›
 

 
Witam
Dzisiejszy dzień był bardzo senny jak dla mnie ... Ćwiczenia zaliczone
Ćwiczenia :
-rozgrzewka Mel B
-cardio (15min) Mel B
-ABS Mel B
-boczki Tiffany
-brzuch Mel B
-Natalia Gacka- nogi
-rozciąganie Mel B

W najbliższym czasie znowu szykują się u mnie jakieś zmiany w ćwiczeniach , żeby nie było monotonnie

A wam jak idzie kochane ?
Pozdrawiam
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (3) ›
 

 
Hejeczka
Tak jak obiecałam od dzisiaj się biorę! Ćwiczenia zaliczone Dieta można by powiedzieć że pół na pół dużo nie jadłam, ale ... pozwoliłam sobie na gałkę lodów i 4 małe kawałeczki Brownie (niby dietetyczne , ale jakby na to nie patrzeć dodałam tam 1/4 cukru i 3 łyżeczki kakaa ).

Pozostaje mi za chwilę zrobić sobie lekką kolację i zaprzyjaźnić się z lekturą ("Dziady" , którą powinnam przeczytać przez praktyki... no, ale człowiek głupi i teraz ma.


Ćwiczenia te co do tej pory:
-rozgrzewka Mel B
-cardio (15min) Mel B
-ABS Mel B
-boczki Tiffany
-brzuch Mel B
-Natalia Gacka- nogi
-rozciąganie Mel B

A oto i moja tabelka z wyzwaniem, aż wstyd pokazywać . :c No, ale za błędy się płaci i ja będę właśnie w taki sposób . Mam nadzieję, że da mi to trochę do myślenia.
Podsumowując :
14/30 dni - w tym 7 zawalonych dni !!



A tak będą reagować faceci na naszą nową figurkę
Co wy na to dziewczyny ? Jesteście ze mną ?
Pozdrowionka
  • awatar SugarFreeCandy: Fajny pomysł z taką tabelką, szczególnie jeśli ma się ją w widocznym miejscu. Narazie jesteś pól na pół więc teraz będzie tylko lepiej:)
  • awatar TheMeaningOfMyLife: Motywacyjny taki kalendarzyk.. świetny pomysł. Dziady to jedna z przyjemniejszych lektur :-) fajnie się ją czyta To powodzenia ;-)
  • awatar Odchudzanie bez efektu jojo: Podejrzewam, że moja tabelka wyglądałaby podobnie :P Ale dużo ćwiczeń, jest dobrze. U mnie dzień zawalony :p
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (4) ›
 

 
Witajcie

Strasznie dawno mnie tutaj nie było , ostatni wpis 5 dni temu :O Jejciu... Powiem wprost cały tydzień zawalony Jestem wkurzona sama na siebie za swoją głupotę. Tyle starań a w przeciągu tego tygodnia chyba to wszystko nadrobiłam . No, ale trudno się mówI. Od poniedziałku mam zamiar zacząć wszystko od początku , tak łatwo się nie poddam ! Będę miała teraz jednak pewne utrudnienie bo skończyłam już w piątek praktyki i zacznie się szkoła . Nie mam jednak innego wyjścia jak to wszystko pogodzić . Z tego co policzyłam będę musiała tylko 13 dni chodzić. Trzymajcie kciuki kochane

A teraz trochę motywacji bo dawno nic nie wrzucałam :

Wakacje się zbliżają, trzeba się spiąć i dążyć do celu bo coraz mniej czasu !!!







A wam jak idzie kochane ?
Pozdrawiam
  • awatar TheMeaningOfMyLife: Jak się chodzi do szkoły to łatwiej jest trzymac diete ;) powodzenia!!
  • awatar mojcalyswiat: oj słabo idzie :( ja do szkoły też juz tylko 13 dni :D
  • awatar Maruki: Ja zaczynam przygodę z siłownią, mam nadzieję, że wyjdzie mi tylko na zdrowie. Chociaż podczas dzisiejszego treningu nienawidziłam naszą prowadzącą coraz bardziej za każdym razem gdy wypowiadała: jeszcze tylko 8 ! Wrr! :D Sił brak ale jest satysfakcja! Pozdrawiam!
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (8) ›
 

 
Hejka
Dawno mnie tutaj nie było więc muszę trochę nadrobić . Zacznę od początku .
Koncert Kamila Bednarka wypadł bardzo bardzo dobrze, jeśli tylko mogłabym cofnęłabym czas i powróciła tam . Niestety nie mam ani jego autografu, ani zdjęcia , ale za to moje oczy nacieszyły się samym jego widokiem .
Moje ogólne wrażenie z koncertu . Co do samego Kamila : Uważam, że jest bardzo wartościowym człowiekiem . Nikogo nie udaje , jest sobą . Ta jego radość w oczach jak nas zobaczył jak i zdziwienie, że tyle osób przyjechało aby go posłuchać . Słowa, które powtarzał na okrągło zapamiętam do końca życia i wam również radziłabym zrobić to samo , a brzmiały one następująco , PAMIĘTAJCIE WSZYSCY JESTEŚMY WYJĄTKOWI !

Co do ćwiczeń weekend niestety zawalony, ale dzisiaj wszystko od początku . Podsumowując 8 dzień z 30 dni wyznania z Mel b, Tiffany i Natalią Gacka. Przy czym 2 dni zawalone. No ale nie ma co się poddawać
No tak można by powiedzieć, że u mnie wszystko ładnie pięknie, ale mam pewien problem . Strasznie przejmuję się innymi (tym co pomyślą itp.) przez co mam zaniżoną niską samoocenę DZIEWCZYNY POMÓŻCIE !!
Pozdrawiam
  • awatar Arcydzieło.: ja po koncertach to 3 dni nie mogę spać to wiem co czujesz :)
  • awatar Genttle: Uwielbiam go. <3
  • awatar motywacjachwiehaca: Walcz i nie poddawaj sie :) leniwe dni tez sa potrzebne nie jestesmy w stanie funkcjonowac caly czas na pelnych obrotach.... walcz ;*
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (8) ›
 

 
Witajcie !
To już dziś , jadę na koncert KAMILA BEDNARKA !! Jak ten czas szybko zleciał.
Nie pisałam wczoraj posta z ćwiczeniami ponieważ nie miałam czasu , dlatego dzisiaj zamieszczę moje wczorajsze zmagania
Ćwiczenia:
Mel B
-rozgrzewka
-cardio (15 min)
-abs
-boczki Tiffany
-brzuch
-Natalia Gacka nogi
-rozciąganie
Jak na razie moje ćwiczenia się nie zmienią Odpowiadają mi one , kosztują mnie dużo wysiłku, ale za to jak skończę jestem mega z siebie dumna. A dzisiaj regeneracja No to by było na tyle. Mykam przygotować się na koncert
Życzę wszystkim udanego weekendu
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (6) ›